FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
U┐ytkownicy Grupy
Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Rejestracja
Fanka hej
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum klasy Ic LO3 Olsztyn Strona G│ˇwna » Propozycje i sugestie » Fanka hej
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
El General Magnifico



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 739
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5

Sk▒d: Finland

 Post Wys│any: Žro 9:15, 09 Kwi 2014    Temat postu: Fanka hej

Aha, nie wolno samemu wracac srodkami komunikacji publiczej, trzeba sobie za┼éatwic odwoz samochodem do domu - to taka informacja dla tych, ktorzy nie maj─ů nikogo.
[link widoczny dla zalogowanych]
koszt takiej usługi to 40-50zł
[link widoczny dla zalogowanych]
to forum jest chyba po to by zakladac takie topici jak ten ;] Wiec nie musi wcale szukac w gazetach...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Owszem zaj─Ö─ç jest mn├│stwo a studia nie nale┼╝─ů do ┼éatwych ale kt├│re studia s─ů proste?
[link widoczny dla zalogowanych]
A i jeszcze jak by kto┼Ť m├│g┼é mi napisa─ç jakie pytania wywiadzie zadaje anestezjolog.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja o swoim intruzie dowiedzialam sie z 3 tygodnie temu..
[link widoczny dla zalogowanych]

Podoba mi si─Ö imi─Ö Nikola [link widoczny dla zalogowanych] Kobita dobrze pisze.
jak─ů pozytywn─ů drog─Ö?????gdybym by┼éa w totalnym do┼éku to mam swoje sposoby sprawdzone jak z niego wyj┼Ť─ç-DZI─śKI SERDZECZNE a swojego ┼╝yciorysu nie mam zamiaru pisa─ç. A w l┼╝ejszych przypadkach sama tamponada wykonywana regularnie wystarczy. Czyli to jest problem obojga p┼éci, a szczeg├│lnie urasta do rangi ogromnegej trudno┼Ťci, im cz┼éowiek jest starszy. A ja nie wiem co wy wszyscy macie do pajakow ze sie ich tak boicie One bardziej sie boja was niz wy ich, mam w domu 2 ptaszniki bialokolonkowe samca i samice oba sa ogromne i nie zamienilbym ich na zadne inne zwierze i postanowi┼éam jednak wr├│ci─ç do sypialni... [link widoczny dla zalogowanych]
Niekiedy czerowne sie robi na d┼éuzej. chustki nosz─ů bo to oznaka szacunku dla s┼é├│w bo┼╝ych tak ??? Jestem z Wroc┼éawia Mam 28 lat i poszukuj─Ö towarzyszki/ towarzyszek do spotka┼ä przy kawce i wsp├│lnych wypad├│w na zakupy czy zaj─Öcia fitness Je┼Ťli macie troch─Ö czasu odezwijcie si─Ö Moje gg 5543303 Pozdrawiam Konfacela Fakt faktem ,┼╝e boli, ale co┼Ť za co┼Ť. wspierac sie dodatkowymi badaniami lekarskimi jezeli pojawia sie Ja narazie jeszcze w Polsce, ale bede w Bolonii jesli nie zmienie planow. To sie nazywa desperacja, u nas zapomnij wszystko ze swojej kieszeni, czesto jest tak ze jak juz sie przejmie nowy popracuje dwa dni i tyle go widzieli.Za wszawe pieniadze ludzie nie chca pracowac dlatego taka jest emigracja!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostrzegam prze minimazerami, powoduj─ů utrat─Ö j─Ödro┼Ťci!
[link widoczny dla zalogowanych]

Niekt├│rzy g┼éoduj─ůcy odczuwaj─ů silne b├│le g┼éowy, sw─Ödzenie sk├│ry, znaczne os┼éabienie, nawet nudno┼Ťci s┼éowem typowe objawy zatrucia.
[link widoczny dla zalogowanych]
* tipsy clear (zwane również: TAK BARDZO CHCIAłABYM JUZ ZOSTAC MAMA !!
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy braku objaw├│w nale┼╝y powt├│rzy─ç badanie po trzech tygodniach.
gg 10316904
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

lydki-20zl [link widoczny dla zalogowanych] siemka jo mom 3244
Mam tam ulubion─ů fryzjerk─Ö. Zadne cuda na kiju nie pomoga w takim przypadku. jak czyta┼éam, ┼╝e ludzie budz─ů si─Ö w nocy z b├│lu i p┼éacz─ů to panikowa┼éam okropnie. Marze o tym by wyjechac do Canady.....mam 16 lat i planuje tam wyjechac jak najszybciej....sta┼éo si─Ö to moim celem...,pozdrawiam wszystkich... Powodzenia [link widoczny dla zalogowanych]
zes...a┼éam calutki korytarz od sali do kibla.... W sierpniu planujemy wyjazd nad jezioro Bia┼ée na tydzie┼ä i jeszcze w drugim tygodniu b─Öd─Ö chcia┼éa cos wykombinowa─ç, tyle mojego, ca┼éy rok si─Ö pracuje, to urlop si─Ö nale┼╝y jak wida─ç do szkieletor├│w to ona nie nale┼╝a┼éa do swych p├│l do swych ┼éak witam. Witam Ja te┼╝ dzisiaj zacz─Ö┼éam t─ů diet─Ö i musz─Ö wytrwac i moje zdanie te┼╝ jest takie, ┼╝e po ka┼╝dej diecie trzeba si─Ö bardzo pilnowac, bo jak zacznie si─Ö objadac, to kilogramy na pewno powr├│c─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dobra jest te┼╝ raz na jaki┼Ť czas maseczka z fructis w┼éosy suche i zniszczone!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://youtube.com/watch?v=23lfNaPKKT4
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak zamiescilam, moze ktos przeczyta i sie zastanowi.

a skad my to mamy wiedziec jaka jest mozliwosc zajscia?
[link widoczny dla zalogowanych]
Benusiku wielkie dzi─Öki. by┼éo mniej wi─Öcej tyle samo bia┼éek co t┼éuszcz├│w (teraz pilnuj─Ö, by przewa┼╝a┼é t┼éuszcz, mo┼╝na ┼éatwo nadgoni─ç oliw─ů lub par├│wk─ů)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej czytam wasze wypowiedzi o problemach z farbowaniem i po nim.
Dodam,┼╝e to pierwsza w moim ┼╝yciu farba jak─ů na┼éo┼╝y┼éam z czystej ciekawo┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
niektory pisza tu same glupoty,np do dermatologa isc ?bez sensu!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

NIE OBCIELAM wlosow bo dzis wlosy mozna zregenerowac;] a ja zapuszczam. [link widoczny dla zalogowanych] i to dlatego do tych co nie chc─ů wiedzie─ç i wybieraj─ů najmniejsz─ů drog─Ö oporu pisze ┼╝e nie dla nich .
i wierzy─ç trzeba, ┼╝e wszystko b─Ödzie dobrze... Ta A.U. POMOCY!!! Ja pracuje i czuje nude, moze dlatego ze nie robie tego co chcialabym. witam.Podnosze w gore bo sama chce zaczac jakis intesnywny kurs w polsce - oczywscie zalezy mi glownie na porzadnych praktykach. [link widoczny dla zalogowanych]
Chorobe smiertelna. Nie my┼Ťla┼éam, ┼╝e b─Öd─Ö mia┼éa jakiekolwiek emocje, atu niespodzianka: po prostu nie dalabym rady, zreszta ja lubie szybko a intensywnie antybiotyk. pewnie czasem czujesz ze nie zaslugujesz na to by jakis facet zwrocil na ciebie uwage bo jestes za gruba. witam jestem w 9 tyg ci─ů┼╝y i musia┼éam zrobi─ç badania na toksoplazmoze ale dopiero w pt wybieram sie do lekarza a niestety nie potrafie rozszyfrowac wyniku. ile z was chce osi─ůgn─ů─ç efekt identyczny jak na pude┼éku z biustonoszem ,gdy go kupujecie ?!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No ja niby też wolałabym naturalnie bo panicznie boję się operacji ale się okaże jak będzie lepiej dla maluchów .
Organizm przyzwyczaił się do ruchu.
[link widoczny dla zalogowanych]

czy jest pewne ze taka kuracja mi pomoze i niema potzreby isc powt├│rnie do gin?
[link widoczny dla zalogowanych]
No i teraz mam gniazdo na g┼éowie :/ Swoje ju┼╝ wyp┼éaka┼éam A ta ca┼éa przyjemno┼Ť─ç kosztowa┼éa mnie 66z┼é. myslicie ze warto??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A jaki on wed┼éug Ciebie zrobi┼é obciach b─ůdz ┼éaskaw napisa─ç ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy jakos tak jest rewelacyjna I wogle uwielbiam te stre przeboje.To nie to co teraz.Nuda bije zkazdego utworu po jakims czasie.A te mi sie nie nudza juz wiele wiele lat i nienzudza [link widoczny dla zalogowanych] zalezy od humoru..raz na sportowo.raz w stylu etno-hippie ,raz w stylu post- punkowym,elegancko(ale nie klasycznie) lub miejsko...
Rzepa Czasem przesadzam ze ┼Ťmia┼éo┼Ťci─ů. zale┼╝y z kim MY NIE MAMY BY─ć CHUDE, MY MAMY ZNA─ć SWOJ─ä WARTO┼Ü─ć, TAK B─śDZIE LEPIEJ Ja chodz─Ö na D┼éuga do Pani Agnieszki do Eric Stipa , wiec jesli ktos szuka naprawde dobrego i poleconego fryzjera to spokojnie ja moge t─ů fryzjerk─Ö polecic. [link widoczny dla zalogowanych]
i dalej do tego cyrku ... [link widoczny dla zalogowanych] Podsma┼╝ali cebulk─Ö(dosc drobn─ů posiekan─ů z pieczarkami pokrojonymi w cienkie plastry).Do garnka wrzucali szpinak,dolewali wod─Ö,gotowali przez kilkanascie minut.Potem dorzucali cebulk─Ö z pieczarkami,doprawiali do smaku sol─ů i pieprzem i dalej gotowali przez jeszcze ok,15-20 minit.Podawali z ry┼╝em gotowanym na sypko z kurkum─ů.Pychota Cena: u ka┼╝dego jest inaczej.ja nie mog┼éam chodzi─ç przez tydzie┼ä a pe┼énego buta nie zak┼éadam do tej pory co jestem po zabiegu ju┼╝ dobre 4 miesi─ůce.a sam zabieg nie boli bo jest robiony przy znieczuleniu.boli jak daje znieczulenie. Korektor pod oczy u┼╝ywam w minimalnych ilo┼Ťciach a jestem dopiero po 5 zabiegu. Moje spostrze┼╝enia:
od ┼Ťniadania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pom├│g┼é mi ┼Ťwietny preparat, aczkolwiek nie wiem czy dost─Öpny na naszym rynku.
[link widoczny dla zalogowanych]
z┼éo┼Ťnice zazdro┼Ťcnice t┼éuste d**y jak zwykle krytykuj─ů
rodzynki
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 Powrˇt do gˇry »
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Forum Forum klasy Ic LO3 Olsztyn Strona G│ˇwna » Propozycje i sugestie » Fanka hej
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group