FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
U┐ytkownicy Grupy
Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Rejestracja
i ktos znajdzie jakies zaleznosci, ---> ja nie pije alkoh
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum klasy Ic LO3 Olsztyn Strona G│ˇwna » Propozycje i sugestie » i ktos znajdzie jakies zaleznosci, ---> ja nie pije alkoh
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
El General Magnifico



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 739
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5

Sk▒d: Finland

 Post Wys│any: Czw 12:45, 27 Mar 2014    Temat postu: i ktos znajdzie jakies zaleznosci, ---> ja nie pije alkoh

Stosowa┼éam chyba juz wszystkie diety .. [link widoczny dla zalogowanych] Moja praca wygl─ůda nast─Öpuj─ůco.12 godzin pracy,potem 2 dni wolne i tak w k├│lko.Kto┼Ť napisa┼é o pomiataniu-sory s─ů r├│┼╝ni ludzie ale trzeba mie─ç swoj─ů godno┼Ť─ç i si─Ö sprzeciwstawi─ç.Lekarz nie jest Bogiem tak wiec jakie ma prawo traktowac na jak szmatki???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ps.
NIE UZYWAJCIE ROZTORU Z MYDŁEM.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mimo to codzien musze do kibelka. [link widoczny dla zalogowanych] Co za moralnosc!

Bo je┼Ťli chodzi o brzuch to najtrudniej jest go zrzuci─ç. Dziewczyny nie straszcie rakiem, bo to rzadkie przypadki u m┼éodych os├│b, ale sprawdzi─ç warto.Pozdrowionka i g┼éowa do g├│ry Kasioolka ja mam kolczyk wpepku cos ko┼éo dw├│ch miesi─Öcy z czym┼Ť... Chyba przez te swieta jakas taka \ociezala\ sie stalam... Mo┼╝e by─ç wysoka baba ale co z tego jak ma brzydk─ů figur─Ö albo jest gruba jak balon? [link widoczny dla zalogowanych]
Mam pytanie - robi┼éam bobo test strumieniowy i wysz┼éy mi dwie kresi ale w polu kontrolnym c. Jako┼Ť─ç ┼╝ycia jest teraz niepor├│wnanie lepsza! I teraz nie wiem jak to porobic ? polecam szczerze Pozdrawiam Do Lauty Diaz!Powiedz mi jeszcze czy ten orbitrek jest w miar─Ö cichy bo mam c├│rk─Ö 3,5 miesi─ůca i ┼Ťpi w tym samym pokoju co sta┼éby orbitrek,czy chodzi p┼éynnie i czy najmniejsze obci─ů┼╝enie jest na prawd─Ö lekkie,pytam dlatedo bo musi byclekkie ┼╝eby spali┼éo tkank─Ö t┼éuszczow─ů.Dzi─Ökuj─Ö za wszystkie odpowiedzi,szczerze m├│wi─ůc te┼╝ my┼Ťla┼éam o tym modelu Co to wog├│le za lek?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
badanie wykazalo zaawansowany zcn obustronny z przewaga po stronie lewej.
a jak masujesz dosyc mocno???jak stan zaglebienia zmniejsza sie??
Za┼╝artuj─Ö, czy je┼╝eli niechc─ůcy wylejesz mu na r─Ök─Ö gor─ůc─ů herbat─Ö, to on b─Ödzie ci polewa┼é d┼éonie wrz─ůtkiem, aby┼Ť zobaczy┼éa jak to jest ?


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 Powrˇt do gˇry »
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Forum Forum klasy Ic LO3 Olsztyn Strona G│ˇwna » Propozycje i sugestie » i ktos znajdzie jakies zaleznosci, ---> ja nie pije alkoh
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group